Сиджу у відділі продажів спортклубу, продовжую абонемент. Тут влітає розлючена клієнтка зі словами: «Що таке? Я тільки провела дитину?»
Давайте, подивимося,- сказала менеджерка. Ви зайшли о 16.55, а у Вас ранковий абонемент. Ви маєте вже о 17.00 вийти, інакше з Вас знімають гроші як за повний день.
Чому мене не попереджають? У мене зняли гроші. І це після того, що я залишаю у вас тут таке бабло? Де ваша лояльність до клієнтів? Я не збираюся запам’ятовувати о котрій я маю вийти!» – продовжувала волати клієнтка.
У Вас місяць тому була подібна ситуація. У програмі зазначено, що місяць тому у Вас була подібна ситуація. Гроші Вам повернули назад,- сказала менеджерка.
КААААроче, Гроші назад. Де ваша лояльність до клієнтів?
Справді))))
У нас у салоні клієнтка запізнилася на 1 годину на запис. Ми змушені були відмовити (без жодних штрафних санкцій), бо чекали з хвилини на хвилину наступну.
«Скасуйте її!!! Мені потрібна стрижка! Де ваша лояльність до клієнтів?»
Дійсно, ДЕ?